Ro      Ru      En

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Informaţie
Publicat: 24.04.2018   

cu privire la condiţiile de desfăşurarea a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil şef organizat în Primăria municipiului Orhei

Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil şef este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în  or. Orhei, str. V. Mahu, 160.

 

Funcţia publică vacantă – contabil şef;

 

Conform fişei postului funcţia publică vacantă are următoarele sarcini de bază:

 

            1.Asigurarea aplicării standardelor de contabilitate în conformitate cu normele metodologice şi organizarea evidenţei utilizării mijloacelor conform destinaţiei în limitele bugetare precum şi asupra integrităţii resurselor băneşti cu asigurarea controlului asupra legalităţii operaţionale efectuate;

           

            2. Asigurarea evidenţei  cantitative şi valorice a patrimoniului oraşului, a bunurilor publice din domeniul public şi privat, cu monitorizarea conformă a circulaţiei lor şi a valorilor materiale respective, inclusiv a instituţiilor din subordine;

           

            3.Coordonarea activităţii contabilităţii centralizate cu asigurarea unui management eficient, stabilirea cerinţelor normelor contabile şi de raportare financiară în instituţie,  elaborarea planului ei de lucru, stabilirea atribuţiilor de serviciu şi a responsabilităţilor lucrătorilor contabilităţii;

           

            4. Organizarea efectuării executării bugetare în condiţiile echilibrului bugetar cu administrarea sistemului informaţional „Gestionarea Alocaţiilor bugetare” al bugetului Primăriei;

 

Condiţiile de participare  la concurs:

Condiţii de bază -

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
  • neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea dreptului de a ocupa funcţii publice.

 

Condiţii specifice -

  • studii superioare  în domeniu
  • experienţă în muncă – 1-3 ani

 

Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
  • copia buletinului de identitate;
  • copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
  • copia carnetului de muncă;
  • certificatul medical;
  • cazierul judiciar.

 

            Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei publice vacante, depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.

            Data limită de depunere a actelor este  -  30.05.2018.

 

            Concursul include proba scrisă şi interviul.

            Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu, se anexează.

            Informaţiile suplimentare  le puteţi obţine  la telefoanele:  235 32767; 235 22767.

 

BIBLIOGRAFIE

 

  • Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
  • Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
  • Legea privind finanţele publice locale nr.397 din 16.10.2003;
  • Legea privind finanţele publice şi responsabilităţile bugetar-fiscale nr.181 din 25.07.2014;
  • Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007;
  • Legea privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici, nr.48 din 22.03.2012;
  • Legea cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar, nr.355 din 23.12.2005;
  • Legea cu privire la accesul la informare, nr.982-XIV din 11.05.2008;
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Ordinul Ministerului Finanţelor privind aprobarea Regulamentului privind modul de elaborare, monitorizare şi raportare a bugetelor pe programe nr.187 din 24.12.2013;
  • Setul metodologic privind elaborarea, aprobarea şi modificarea bugetului, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.191 din 31.12.2014.

Secretar al  Comisiei de concurs                                                                             

 


Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 16.07.2024   
Se inițiază procedurile de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.9 aprobată prin dispoziția nr.94 din 21.03.2022 "Cu privire la aprobarea fișelor de post ale angajaților din cadrul Primăriei municipiului Orhei". Data limită de depunere a actelor este – 08.08.2024 -. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.07.2024   
EXTRAS DIN PROCESUL-VERBAL nr.3 din 12.07.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.2. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa III și etapa IV, pentru data de 12.07.2024, ora 09:00, în incinta Liceului Teoretic "Onisifor Ghibu", etaj II. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 02.07.2024, ora 10:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.06.2024   
În baza pct.62 alin.(4) și pct.63 din Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015, având în vedere că după examinarea dosarelor, la concurs a fost admis doar un singur candidat — se modifică data–limită de depunere a documentelor, stabilindu-se o nouă dată pentru prezentarea dosarelor de participare la concurs – 28.06.2024 Citeşte mai mult...
Publicat: 14.05.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.04.2024   
nr.2 din 23.04.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiului Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 13.02.2024   
Proces verbal nr. 1 din 13.02.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 09.02.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Interviu pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Lista persoanelor admise la concursul pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 12.01.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției vacante de "mediator comunitar" care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, prin modificarea datei limită de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 31.01.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 29.12.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 05.12.2023   
nr.2 din 05.12.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.8 Citeşte mai mult...
Publicat: 16.11.2023   
nr.2 din 15.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.5 Citeşte mai mult...
Publicat: 02.11.2023   
nr. 5 din 01.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) Citeşte mai mult...
Publicat: 31.10.2023   
Concursul pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în domeniul arhitectură Citeşte mai mult...
Publicat: 20.10.2023   
Proces verbal nr. 1 din 20.10.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.10.2023   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 12.10.2023, ora 11:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 25.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul arhitectură. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 176

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Miercuri, 17 iulie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 63233   Total ieri: 2733   Total azi: 181