Ro      Ru      En

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Anunț
Publicat: 14.05.2024   

Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei.

Informație

cu privire la condițiile de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei

Organizator al concursului pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în mun.Orhei, str.Vasile Mahu, 160.

Funcția pentru care se organizează concursul – director al Instituției Publice de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei.

            Condițiile de participare la concurs:

  • deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • studii superioare universitare;
  • cel puțin 3 ani vechime în activitatea didactică;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarului nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • cunoaște limba română;
  • este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
  • lipsa antecedentelor penale;
  • nu a fost concediat în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.g) -r) și art. 301 alin.(1) lit. a) -b) din Codul Muncii;

Candidații pentru ocuparea funcției de director al Instituției Publice de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, depun personal sau prin reprezentant la Centrul de Informare și Prestări Servicii (CIPS) al Primăriei Orhei, prin poștă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs, care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actului/actelor de studii;
  • copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • certificatul medical, care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției;
  • cazierul judiciar sau declarația pe proprie răspundere;
  • proiectul planului de dezvoltare a instituției, pentru 5 ani în plic sigilat sau declarație pe proprie răspundere privind prezentarea proiectului planului cu 5 zile înainte de data interviului.

Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/ copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/ științifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, publicațiile didactice și științifice, etc.

La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse cu numerotarea fiecărei file. Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoțite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfășurării concursului. În caz de nereprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia de neadmitere la concurs. În cazul depunerii dosarului de către candidat sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

Data limită de depunere a actelor este – 15.06.2024ora 17:00.

Informațiile suplimentare privind desfășurarea concursului, numărul de copii în instituție, bugetul în ultimii ani, starea infrastructurii existente și proiectele în derulare le puteți obține la telefoanele de contact: 0 235 20378, 076700410 sau primaria@orhei.md.

Documente ataşate
pdf, 3 MB


Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 16.07.2024   
Se inițiază procedurile de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.9 aprobată prin dispoziția nr.94 din 21.03.2022 "Cu privire la aprobarea fișelor de post ale angajaților din cadrul Primăriei municipiului Orhei". Data limită de depunere a actelor este – 08.08.2024 -. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.07.2024   
EXTRAS DIN PROCESUL-VERBAL nr.3 din 12.07.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.2. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa III și etapa IV, pentru data de 12.07.2024, ora 09:00, în incinta Liceului Teoretic "Onisifor Ghibu", etaj II. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 02.07.2024, ora 10:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.06.2024   
În baza pct.62 alin.(4) și pct.63 din Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015, având în vedere că după examinarea dosarelor, la concurs a fost admis doar un singur candidat — se modifică data–limită de depunere a documentelor, stabilindu-se o nouă dată pentru prezentarea dosarelor de participare la concurs – 28.06.2024 Citeşte mai mult...
Publicat: 24.04.2024   
nr.2 din 23.04.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiului Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 13.02.2024   
Proces verbal nr. 1 din 13.02.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 09.02.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Interviu pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Lista persoanelor admise la concursul pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 12.01.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției vacante de "mediator comunitar" care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, prin modificarea datei limită de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 31.01.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 29.12.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 05.12.2023   
nr.2 din 05.12.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.8 Citeşte mai mult...
Publicat: 16.11.2023   
nr.2 din 15.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.5 Citeşte mai mult...
Publicat: 02.11.2023   
nr. 5 din 01.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) Citeşte mai mult...
Publicat: 31.10.2023   
Concursul pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în domeniul arhitectură Citeşte mai mult...
Publicat: 20.10.2023   
Proces verbal nr. 1 din 20.10.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.10.2023   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 12.10.2023, ora 11:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 25.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul arhitectură. Citeşte mai mult...
Publicat: 14.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.8 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 176

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Miercuri, 17 iulie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 63370   Total ieri: 2733   Total azi: 318