Întreprinderea Municipală pentru Achiziții, Comerț și Piețe, anunţă organizarea și desfășurarea concursului privind ocuparea funcţiei vacante de administrator al Întreprinderii municipale.
Informație cu privire la condițiile de desfășurare
și participarea la concurs:
Condiţii de bază:
1. deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. candidatul a activat în funcție de conducere cel puţin 2 ani;
3. cunoaşterea limbii de stat;
4. deține studii superioare;
5. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție;
6. nu este condamnat/ă prin hotărîre definitivă și irevocabilă pentru infracțiuni de corupție care cad sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale;
7. să nu fie privat de dreptul de a ocupa funcţii sau de a exercita o anumită activitate;
8. nu a împlinit vîrsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă.
Atribuţiile de bază pentru funcţia de administrator al Întreprinderii municipale :
-asigură executarea deciziilor fondatorului;
-să asigure integritatea, folosirea judicioasă a bunurilor, ce i-au fost transmise întreprinderii în gestiune economică;
-să asigure executarea obligaţiilor întreprinderii care decurg din legislaţie şi contractele încheiate;
-să asigure prezentarea, în modul stabilit de lege, a rapoartelor financiare şi fiscale, a dărilor de -seamă statistice şi de alte tipuri în organele de stat respective;
-să asigure achitarea la timp a impozitelor şi altor plăţi în modul şi în mărimile stabilite de legislaţie;
-să asigure, conform deciziei fondatorului, auditul activităţii economico-financiare a întreprinderii;
-să prezinte trimestrial fondatorului darea de seamă cu privire la activitatea economico-financiară a întreprinderii şi, după caz, actul auditului;
-să asigure obţinerea de către întreprindere a licenţelor, în modul stabilit de legislaţie, pentru a desfăşurarea activităţilor ce necesită dispunerea de licenţă.
-să asigure achitare integrală a plăţilor salariale conform contractelor de muncă încheiate și legislației în vigoare.
-să asigure efectuarea asigurării sociale, medicale şi alte tipuri de asigurări obligatorii ale salariaţilor, conform legislaţiei şi contractului colectiv de muncă;
-să asigure pentru salariații întreprinderii condiţii adecvate de muncă, respectarea securităţii muncii, normelor de producţie şi sanitare, securităţii antiincendiare, precum şi protecţia mediului ambiant;
-să respecte limitele împuternicirilor stabilite de legislația în vigoare, prezentul Statut și contractul încheiat
Candidaţii urmează să prezinte următorul set de documente:
-scrisoare de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico financiare a Întreprinderii
-curriculum vitae (CV)
-buletinul de identitate (copie)
-diploma de studii (copie)
-certificatul de absolvire a cursurilor de perfecţionare şi specializare
-cazierul juridic
-declaraţie privind evaluarea competenței, conform anexei nr.4 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Întreprinderii Municipale din subordinea Consiliului Municipal Orhei.
Organizator al concursului este Consiliul de Administrație al Întreprinderii Municipale Pentru Achiziții, Comer și Piețe.
Modalitatea de depunere a actelor:
Actele vor fi depuse la sediul întreprinderii pe adresa str. Scrisului Latin nr.15 (et.2).
Persoana responsabilă: secretarul consiliului de administrație – Anastasia Tricolici
Telefon de contact: 0 (235 ) 2 4610 / 0 (235) 32082.
Termen limită de depunere a dosarelor – 28.03.2022
Concursul include proba scrisă și interviul.
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI