Autoritatea executivă a Consiliului municipal Orhei iniţiază începând cu data de 16.09.2022, consultarea publică a procedurii de elaborare a proiectului de Decizie a Consiliului mun. Orhei „Cu privire la inițierea procedurii de radiere a gospodăriilor țărănești (de fermier) inactive din registrul de evidență a gospodăriilor țărănești”.
Scopul proiectului prenotat mai sus constă în elaborarea deciziei „Cu privire la inițierea procedurii de radiere a gospodăriilor țărănești (de fermier) inactive din registrul de evidență a gospodăriilor țărănești”, întru executarea cerințelor demersului nr. 1304/OV 8 -894 din 26.08.2022 din partea Oficiului Teritorial Orhei al Cancelariei de Stat privind necesitatea de a pune în aplicare prevederile Legii 51 din 10.03.2022 privind instituirea unor măsuri de susținere a activității gospodăriilor țărănești (de fermier) și modificarea Legii nr. 489/1999 privind sistemul public de asigurări sociale cît și a Demersului nr. 26/1-22/1-02-3313 din 22 august 2022 din partea Direcției Deservire Fiscală Orhei și a listei gospodăriilor țărănești (de fermier) inactive care cad sub incidența Legii 51/2022 pentru adoptarea deciziilor de radiere a acestora din Registrul gospodăriilor țărănești (de fermier).
Propunerile și recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 07.10.2022 inclusiv, pe adresa electronică: primaria@orhei.md.
Proiectul de decizie „Cu privire la inițierea procedurii de radiere a gospodăriilor țărănești (de fermier) inactive din registrul de evidență a gospodăriilor țărănești” și nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.orhei.md sau la sediul Primăriei municipiului Orhei situat pe adresa mun. Orhei, str. Vasile Mahu, nr. 160, etajul I, biroul 2.
Executor: Olari Olesea, specialist principal, tel. 0 (235) 21954, email: bianca-nicoleta@rambler.ru.