Primăria mun. Orhei anunţă organizarea concursului pentru funcţia de manager de proiect, în cadrul ”Proiectului demonstrativ pentru dezvoltarea energetica durabilă în or. Orhei”.
Sarcinile managerului de proiect includ:
- Asigură implementarea activităţilor prevăzute în Contractul de grant conform planului de acţiuni aprobat, inclusiv următoarele acţiuni;
- Coordonează activitățile întregului proiect;
- Elaborează termenii de referință și perfectează contractele pentru echipa de proiect;
- Răspunde de implementarea proiectului;
- Coordonează îndeplinirea responsabilităților membrilor echipei în termen și calitativ;
- Realizează raportarea asupra activităților efectuate;
- Primește rapoartele lunare ale fiecărui membru de echipă, evaluează conformitatea cu standardul și sinteza lor;
- Stabilește parteneriatelor locale pentru implementarea cu succes a proiectului;
- Facilitează dialogul cu autoritățile publice locale, societatea civilă și mass-media;
- Asistă elaborarea materialelor informative despre activitățile și rezultatele proiectului;
- Asigură transparența în realizarea activităților proiectului;
- Monitorizează și evaluează activitățile proiectului;
- Prezintă în termen restrînși rapoartele narative, tehnice și financiare;
- Participă la evenimentele internaţionale şi naţionale organizate de către Delegaţia UE, EAP Task Force/SuDEP sau alte organizaţii sau instituţii relevante proiectului dat;
- Se obligă să presteze serviciile la o calitate înaltă pe toată durata acţiunii contractului și să asigure raportarea lunară individuală);
- Disponibilitatea de a efectua lucrul şi în afara orelor de program, zilele de sărbătoare, inclusiv si zilele de odihnă;
- Lucrul în condiții de stres.
Condiţiile de participare la concurs:
- Studii superioare;
- Experienţă de muncă în proiecte în calitate de manager de proiect;
- Cunoştinţe avansate de utilizare a calculatorului (Microsoft Office – Excel, Access, PowerPoint etc.);
- Cunoaşterea limbii de stat, rusă și engleză;
- Capacitate de comunicare, analiză şi sinteză;
- Capacitate de lucru în echipă.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- Curriculum vitae;
- Copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
- Scrisoare de motivare.
Modalitatea de depunere a actelor:
Candidaţii depun actele la Primăria Orhei (prin intermediul CIPS), sau poșta electronică:
str. Vasile Mahu, 160
mun. Orhei, MD-3500
Tel: +373 (235) 22-7-67
E-mail: primaria@orhei.md
La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse.
Data limită de depunere a actelor: 15.12.2017.
Perioada de contractare a managerului de proiect: pe durata de implementare a proiectului conform planului de acțiuni actualizat aprobat de către finanțator (Uniunea Europeană).
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 079020244; 060567503.