La 17-18 aprilie a.c. a avut loc un atelier de lucru de 2 zile cu tematica “Achiziții Publice” la care au participat specialiștii primăriei. Instruirea a fost condusă de către Steen Jensen, expert internaţional din Danemarca, şi de Ecaterina Grib, expert local.
Scopul evenimentului a fost familiarizarea cu cele mai bune practici din domeniul achizițiilor publice, schimbul de experiențe și dezvoltarea capacităților angajaților din APL pentru o mai bună gestionare a procesului unui domeniu atât de important cum sunt achizițiile publice.
Atelierul a fost organizat de către Proiectul USAID de Susţinere a Autorităţilor Locale din Moldova (LGSP), care vine să asiste autorităţile locale în planificarea şi punerea în aplicare a politicilor şi procedurilor care contribuie la buna guvernare, dezvoltarea capacităţii locale de a face faţă responsabilităţilor ce ţin de descentralizare, să fortifice capacităţile administraţiei publice locale şi a prestatorilor de servicii în scopul asigurării unor servicii publice calitative, îmbunătăţirii practicilor privind procesul bugetar şi managementul finanţelor publice locale, eficientizării consumului de resurse energetice şi crearea de oportunităţi durabile în domeniul eficienţei energetice.