1 |
Scopul serviciului public: |
Crearea cadrului juridic corespunzător desfăşurării activităţilor de comerţ prin dezvoltarea reţelei de distribuţie a produselor şi serviciilor comerciale în condiţiile respectării liberei concurenţe, protecţiei vieţii, sănătăţii, securităţii şi intereselor economice ale consumatorilor. Notificarea privind inițierea activității comerciale este un act administrativ individual ce atestă dreptul de a desfăşura activitatea în unitatea comercială şi/sau de prestări servicii în locul (terenul, localul, incinta) stabilit, cu respectarea obligatorie a condiţiilor de notificare prevăzute de legislaţie. |
2
|
Organul emitent. Subdiviziunea organului emitent responsabilă de prestarea serviciului. Datele de contact si programul de lucru: |
Primăria mun. Orhei, et.2, bir. 1. Specialist Reglementare Probleme de Comerţ, Chirilovici Margareta Tel: 079990461 Programul de lucru: Luni – Vineri, 08:00 – 17:00 |
3 |
Lista actelor necesare pentru obţinerea serviciului:
|
|
4 |
Rechizitele bancare: |
Denumirea beneficiarului: Primăria municipiului Orhei Prestatorul beneficiar: Ministerul Finantelor – Trezoreria Regională Centru Adresa Băncii: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 44 Adresa juridica: mun. Orhei, str. V. Mahu 160 Cod fiscal: 1007601008007 BIC: TREZMD2X Cont de decontare: 226605 Cod IBAN: MD17TRPDAC142310A10933AA ”Notificarea privind inițierea activității de comerț” Temei: Legea nr. 231 din 23.09.2010, cu privire la comerțul interior, art. 14, alin. 6 |
5 |
Recepționarea notificării: |
Autoritatea administraţiei publice locale refuză recepţionarea notificării privind iniţierea activităţii de comerţ, în momentul depunerii acesteia (în cazul depunerii fizice a notificării) sau în termen de cel mult 3 zile de la depunerea notificării. |