Cu privire la aprecierea activității Consiliului de administrație și a administratorului a Întreprinderii Municipale „Orheiproiect” pentru anul 2021
Principalele prevederi ale proiectului sunt:
-
art.10, 118-126 din Cod Administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018;
-
Legii nr.239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional;
-
art.14 al.(2) lit.b), alin.(3) din Legea privind administrația publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
-
art.1, alin.(2), art.2, alin.(2), art.3, alin.(4), art.7, alin.(2) lit.k), art.8, alin.(7) lit.d), art.9, alin.(1), lit.h), art.10, alin.(12), lit.b), art.18, alin.(1), alin.(2) din Legea nr.246 din 23.11.2017 cu privire la întrepinderea de stat și întreprinderea municipală;
-
Capitolul VII, pct.7.2, 11) din statutul Întreprinderii Municipale ”Orheiproiect” în redacție nouă, aprobat prin Decizia Consiliului municipal Orhei nr.11.6 din 21.08.2020;
-
pct.10.4 din Regulamentul Consiliului de administrație al Întreprinderilor Municipale Fondate de Consiliul municipal Orhei aprobat prin Decizia Consiliul municipal Orhei nr.6.1 din 10.06.2020;
-
pct.16 al Regulamentului Comisiei de cenzori al Întreprinderii Municipale fondate de Consiliul municipal Orhei aprobat prin Decizia Consiliul municipal Orhei nr.6.1 din 10.06.2020;
-
Decizia Consiliului de Administrație a Întreprinderii Municipale Î.M. ”Orheiproiect” nr.3.1 din 10.06.2022;
-
Raportul Comisiei de cenzori privind controlul activității economico-financiare al Î.M. ”Orheiproiect” din 08.06.2022
Recomandările părților interesate cu privire la elaborarea proiectului menționat pot fi expediate pe adresa electronică: t.cazacliu@mail.ru, la nr. de telefon 0235-214-07, sau la sediul întreprinderii: mun. Orhei, str. Vasile Mahu, 160, bir.311.
Termen de prezentare a propunerilor – 02.08.2022