În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din faptul că în procesul de activitate a Primăriei municipiului Orhei, a apărut necesitatea instituirii/excluderii unor anumite funcții, fapt ce a impus Primăria municipiului Orhei la elaborarea proiectului dat "Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei" și abrogarea deciziei Consiliului municipal Orhei nr.6.2 din 15.07.2022 "Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei".
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160, bir.4.
Persoana responsabilă: Natalia NEGRU, specialist principal, tel.: 0 (235) 20378, email: negru_natalia@mail.ru.
Termen de prezentare a propunerilor – 09.12.2022