În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la aprobarea personalului suplimentar”.
Luând în considerație procesul de activitate a Primăriei municipiului Orhei, și că personalul suplimentar a fost aprobat pe perioadă determinată (prin Decizia nr.1.4 din 10.02.2022 "Cu privire la aprobarea personalului suplimentar"), în scopul asigurării unei activități eficiente a instituției și perfectarea contractelor individuale de muncă, a apărut necesitatea aprobării personalului suplimentar pentru anul 2023 al Primăriei municipiului Orhei.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: Natalia NEGRU, specialist principal, tel.: 0 (235) 20378, email: negru_natalia@mail.ru
Termen de prezentare a propunerilor – 04.01.2023