În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la modificarea Deciziei nr. 4.15 din 07.06.2022 pentru transmiterea în administrare și exploatare a rețelelor de apă și canalizare, și abrogarea Deciziei nr. 10.5 din 15.11.2022”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea de transmitere în gestiune delegată a rețelelor de apă și canalizare Întreprinderii Municipale „Servicii Comunal - Locative” Orhei și Regiei Apă Canal-Orhei S.A. conform domeniului de competență.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă:Micaliuc Olga, specialist principal, tel.: 0 (235) 22767, email: micaliuco@bk.ru.
Termen de prezentare a propunerilor – 14.03.2023.