În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la modificarea Deciziei nr.2.25 din 03.03.2023”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea modificării anexei proiectului de decizie prin adăugarea unor obiecte noi.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: Micaliuc Olga, contabil principal, tel.: 0 (235) 22767, email: micaliuco@bk.ru.
Termen de prezentare a propunerilor – 31.05.2023