În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din soldul bugetar”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea acoperirii cheltuielilor pentru suplimentarea planului pe următoarele programe și subprograme: - 3703 „Protecţie şi salvare pe apă” - 64.6 mii lei pentru dotarea unei bărci cu motor.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160, etajul III biroul 301.
Persoana responsabilă: Olga Zgureanu, specialist principal, nr. de telefon 076700407, email: olga.zgureanu@orhei.md
Termen de prezentare a propunerilor – 29.06.2023.