Primăria orașului Orhei iniţiază, începând cu data de 02.02.2015, consultarea publică a proiectului de de dispoziție „Cu privire la prestarea serviciilor prin intermediul Centrului de informare și prestări servicii”. Scopul proiectului este: prestarea calitativă a serviciilor publice.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de dispoziție constă în necesitatea stabilirii modalităților de prestare a serviciilor publice în cadrul Centrului de informare și prestări servicii conform Pașapoartelor serviciilor publice.
Prevederile de bază ale proiectului sunt:
Beneficiarii proiectului de dispoziției sunt persoanele fizice și juridice, beneficiari ai serviciilor publice prestate în cadrul Centrului de informare și prestări servicii al Primăriei or. Orhei.
Rezultatele scontate ca urmare a implementării dispoziței supuse consultării publice sunt:
Impactul estimat al proiectului de dispoziție este îmbunătățirea calitativă și cantitativă a prestării serviciilor publice în cadrul Centrului de informare și prestări servicii al Primăriei or. Orhei.
Proiectul de dispoziție este elaborat în conformitate cu legislaţia în vigoare: Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006 art. 29 şi art. 32, Legea privind descentralizarea administrativă nr.435-XVI din 28.12.2006, art.3 lit. (i).
Recomandările pe marginea proiectului de dispoziție, supus consultării publice, pot fi expediate până pe data de 20.02.2015 pe adresa electronică: roman.botan@orhei.md, la numărul de telefon 0(235)32950 sau pe adresa Primăriei orașului Orhei, str. Vasile Mahu, 160, or. Orhei.
Proiectul dispoziției „Cu privire la prestarea serviciilor prin intermediul Centrului de informare și prestări servicii” şi nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială a Primăriei: http://www. orhei.md/ , compartimentul „Transparența decizională” secțiunea „Proiecte de documente” sau la sediul Primăriei orașului Orhei, situat pe adresa str. Vasile Mahu, 160, or. Orhei.