În temeiul art.10, art.118-126 din Codul Administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018; art.16 alin. (2), (3), (5), art.26 alin.(1), art.29, art.32 alin(1), art.39 din Legea nr.436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală; Legea nr.239 din 13.11.2008 privind transparența procesului decizional; pct.26 al Regulamentului privind constituirea și funcționarea Consiliului municipal Orhei, aprobat prin Decizia Consiliului municipal Orhei nr.7.11 din 11.08.2017, Primarul municipiului Orhei Dispune,
Se convoacă ședința ordinară a Consiliului municipal Orhei pe data de 15 noiembrie 2022, ora 17:00, în incinta sălii de ședințe a Primăriei municipiului Orhei (mun. Orhei, str. Vasile Mahu, 160, etajul 2) cu următoarea ordine de zi:
1. Cu privire la aprobarea contingentului și programul de lucru a instituțiilor preșcolare pentru elaborarea bugetului pe anul 2023.
RAPORTORI: specialist principal Olga ZRUREANU, primarul Pavel VEREJANU.
2. Cu privire la acordarea ajutorului material din Fondul de Rezervă al municipiului Orhei.
RAPORTORI: specialist principal Valentina DONȚU, viceprimarul Valerian CRISTEA.
3. Cu privire la aprobarea condițiilor Contractului de sponsorizare între Asociația Obștească ”Proiecte Sociale pentru Moldova” și Autoritatea executivă a Consiliului municipal Orhei și primirea în proprietate publică a bunurilor și serviciilor.
RAPORTORI: specialist principal Micaliuc Olga, primarul Pavel VEREJANU.
4. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare.
RAPORTORI: specialist principal Crivițchi Daniela, primarul Pavel VEREJANU.
5. Cu privire la modificarea Deciziei nr.4.15 din 07.06.2022 pentru transmiterea în administrare și exploatare a rețelelor de apă și canalizare.
RAPORTORI: specialist principal Gheorghe CREIZAN, viceprimarul Cristina COJOCARI.
6. Cu privire la comercializarea activelor neutilizate cu expunerea la licitație cu reducere.
RAPORTOR: administratorul interimar Î.M. “Servicii Comunal-Locative” Orhei dl Valentin MUNTEANU.
7. Cu privire la exprimarea prealabilă privind achiziționarea bunurilor.
RAPORTOR: administratorul interimar Î.M. “Servicii Comunal-Locative” Orhei dl Valentin MUNTEANU.
8. Cu privire la exprimarea acordului privind achiziționarea produselor petroliere pentru anul 2023.
RAPORTOR: administratorul interimar Î.M. “Servicii Comunal-Locative” Orhei dl Valentin MUNTEANU.
9. Cu privire la modificarea Regulamentului privind sistemul de salubrizare/amenajare a municipiului Orhei.
RAPORTOR: administratorul interimar Î.M. “Servicii Comunal-Locative” Orhei dl Valentin MUNTEANU.
10. Cu privire la acordarea concediului de odihnă anual și delegarea împuternicirilor.
RAPORTORI: specialist principal Natalia NEGRU, primarul Pavel VEREJANU.
11. Cu privire la examinarea notificării Oficiului Teritorial Orhei al Cancelariei de Stat RM RAPORTORI: specialist principal Natalia NEGRU, primarul Pavel VEREJANU.
12. Cu privire la schimbarea destinației încăperii izolate nelocative în încăpere izolată locativă.
RAPORTORI: specialist principal Gheorghe CREIZAN, viceprimarul Cristina COJOCARI.
13. Cu privire la formarea prin separare a bunului imobil.
RAPORTORI: specialist principal Oxana DUCA, viceprimarul Cristina COJOCARI.
14. Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil, în total 9 proiecte de decizii:
RAPORTORI: specialist principal Oxana DUCA, viceprimarul Cristina COJOCARI.
14.1 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.2 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.3 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.4 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.5 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.6 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.7 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.8 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil;
14.9 Cu privire la vânzarea terenului aferent bunului imobil.
15. Cu privire la vânzarea lotului de pământ de pe lîngă casă, în total 3 proiecte de decizii:
RAPORTORI: specialist principal Feodora GUDIMA, viceprimarul Cristina COJOCARI.
15.1 Cu privire la vânzarea lotului de pământ de pe lîngă casă;
15.2 Cu privire la vânzarea lotului de pământ de pe lîngă casă;
15.3 Cu privire la vânzarea lotului de pământ de pe lîngă casă.
16. Cu privire la transmiterea dreptului de proprietate asupra terenului aferent casei de locuit și vînzarea porțiunii de teren supranormă.
RAPORTORI: specialist principal GUDIMA, viceprimarul Cristina COJOCARI.
17. Cu privire la transmiterea dreptului de proprietate asupra terenului aferent casei de locuit și vînzarea porțiunii de teren supranormă.
RAPORTORI: specialist principal GUDIMA, viceprimarul Cristina COJOCARI.
18. Cu privire la aprobarea suprafeței și declararea terenului proprietate publică domeniul privat.
RAPORTORI: specialist principal GUDIMA, viceprimarul Cristina COJOCARI.
19. Cu privire la delimitarea terenului proprietate publică domeniul privat a UAT Orhei.
RAPORTORI: specialist principal Lilia GULIAN, viceprimarul Cristina COJOCARI.
20. Cu privire la delimitarea terenului proprietate publică domeniul privat a UAT Orhei.
RAPORTORI: specialist principal Lilia GULIAN, viceprimarul Cristina COJOCARI.