În baza prevederilor Legii nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei organizează, miercuri, 23.08.2023, ora 11.00, în sala de ședințe a Primăriei Orhei (str. Vasile Mahu, nr. 160, et. II), dezbateri publice asupra proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind normele de creştere şi întreținere a animalelor și/păsărilor domestice şi de companie pe teritoriul municipiului Orhei”.
Scopul proiectului este elaborarea deciziei ,,Cu privire la aprobarea Regulamentului privind normele de creştere şi întreținere a animalelor și/păsărilor domestice şi de companie pe teritoriul municipiului Orhei”.
Necesitatea elaborării şi aprobării proiectului de Decizie se referă la demersul nr. 512 din 10 noiembrie 2022 din partea Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor, Direcția Teritorială Orhei privind necesitatea de a pune în aplicare prevederile art. 14 alin. (2), lit. S 1 al Legii privind administrația publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006 și modificarea art. 18 alin. (14) din Legea 221/2007.
Beneficiarii proiectului de Decizie sunt Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor, Direcția Teritorială Orhei conform demersului nr. 512 din 10 noiembrie 2022 cît și locuitorii municipiului Orhei.
La dezbateri sunt invitați reprezentanții societății civile, reprezentanții instituțiilor publice și private interesate.
Proiectul deciziei „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind normele de creştere şi întreținere a animalelor și/păsărilor domestice şi de companie pe teritoriul municipiului Orhei” și nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.orhei.md sau la sediul instituției situată pe adresa: mun. Orhei, str. Vasile Mahu,160.
Persoana responsabilă: Olesea Olari, specialist principal, tel.: 0 (235) 22767, email: bianca-nicoleta@rambler.ru.
Persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerea în cadrul dezbaterii publice sunt rugate să se înscrie la adresa de e-mail anterior menționată și vor avea la dispoziție 3 minute pentru prezentare.