Ro      Ru      En
Prima pagină  »  Funcții vacante
Funcții vacante
Informaţie
Publicat: 16.03.2018   

cu privire la condiţiile de desfăşurarea a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil şef organizat în Primăria municipiului Orhei

Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil şef este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în  or. Orhei, str. V. Mahu, 160.

 

Funcţia publică vacantă – contabil şef;

 

Conform fişei postului funcţia publică vacantă are următoarele sarcini de bază:

 

            1.Asigurarea aplicării standardelor de contabilitate în conformitate cu normele metodologice şi organizarea evidenţei utilizării mijloacelor conform destinaţiei în limitele bugetare precum şi asupra integrităţii resurselor băneşti cu asigurarea controlului asupra legalităţii operaţionale efectuate;

           

            2. Asigurarea evidenţei  cantitative şi valorice a patrimoniului oraşului, a bunurilor publice din domeniul public şi privat, cu monitorizarea conformă a circulaţiei lor şi a valorilor materiale respective, inclusiv a instituţiilor din subordine;

           

            3.Coordonarea activităţii contabilităţii centralizate cu asigurarea unui management eficient, stabilirea cerinţelor normelor contabile şi de raportare financiară în instituţie,  elaborarea planului ei de lucru, stabilirea atribuţiilor de serviciu şi a responsabilităţilor lucrătorilor contabilităţii;

           

            4. Organizarea efectuării executării bugetare în condiţiile echilibrului bugetar cu administrarea sistemului informaţional „Gestionarea Alocaţiilor bugetare” al bugetului Primăriei;

 

Condiţiile de participare  la concurs:

Condiţii de bază -

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
  • neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea dreptului de a ocupa funcţii publice.

 

Condiţii specifice -

  • studii superioare  în domeniu
  • experienţă în muncă – 1-3 ani

 

Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
  • copia buletinului de identitate;
  • copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
  • copia carnetului de muncă;
  • certificatul medical;
  • cazierul judiciar.

 

            Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei publice vacante, depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.

            Data limită de depunere a actelor este  -  30.03.2018.

 

            Concursul include proba scrisă şi interviul.

            Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu, se anexează.

            Informaţiile suplimentare  le puteţi obţine  la telefoanele:  235 32767; 235 22767.

 

BIBLIOGRAFIE

 

  • Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
  • Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
  • Legea privind finanţele publice locale nr.397 din 16.10.2003;
  • Legea privind finanţele publice şi responsabilităţile bugetar-fiscale nr.181 din 25.07.2014;
  • Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007;
  • Legea privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici, nr.48 din 22.03.2012;
  • Legea cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar, nr.355 din 23.12.2005;
  • Legea cu privire la accesul la informare, nr.982-XIV din 11.05.2008;
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Ordinul Ministerului Finanţelor privind aprobarea Regulamentului privind modul de elaborare, monitorizare şi raportare a bugetelor pe programe nr.187 din 24.12.2013;
  • Setul metodologic privind elaborarea, aprobarea şi modificarea bugetului, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.191 din 31.12.2014.

Secretar al  Comisiei de concurs                                                                             

 



Alte Funcții vacante

Publicat: 26.11.2021   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 09.12.2021, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.11.2021   
al ședinței comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în IPEE Școala de Muzică din municipiul Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 10.11.2021   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 19.11.2021, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 04.11.2021   
Funcția de director în Instituția Publică de Educație Extrașcolară Școala de Muzică din municipiul Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 15.10.2021   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.10.2021   
al ședinței Comisiei de Concurs pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 29.07.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director al Instituției Publice de Educație Extrașcolară Școala de Arte Plastice din mun.Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 29.07.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director al Instituției Publice de Educație Extrașcolară Școala de Muzică din mun.Orhei, etapa I Citeşte mai mult...
Publicat: 21.06.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs etapa III și IV - Evaluarea curriculum vitae și interviul pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.12 din mun.Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 21.06.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs etapa III și IV - Evaluarea curriculum vitae și interviul pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.1 din mun.Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 21.05.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei temporar vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul relațiilor cu publicul Citeşte mai mult...
Publicat: 13.05.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei temporar vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul relațiilor cu publicul Citeşte mai mult...
Publicat: 13.05.2021   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.05.2021   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei de director în Instituția Publică de Învățământ Extrașcolar Școala de Muzică din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 06.05.2021   
Se aprobă prelungirea termenului de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul relațiilor cu publicul, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 11.05.2021, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 23.04.2021   
Se aprobă prelungirea termenului de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul perceperii fiscale, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 20.05.2021, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 15.04.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul perceperii fiscale Citeşte mai mult...
Publicat: 13.04.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul perceperii fiscale Citeşte mai mult...
Publicat: 06.04.2021   
al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul perceperii fiscale Citeşte mai mult...
Publicat: 05.04.2021   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei temporar vacante de specialist principal care va activa în domeniul relațiilor cu publicul Citeşte mai mult...

1 - 20 din 117

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Marți, 07 decembrie 2021
© 2021 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 63537   Total ieri: 752   Total azi: 485