Ro      Ru

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Informaţie
Publicat: 19.03.2018   

cu privire la condiţiile de desfăşurarea a concursului pentru ocuparea funcţiei vacante de director în Instituţia Publică de Educaţie Timpurie nr.5 din municipiul Orhei

Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de director în Instituţia Publică de Educaţie Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în  or. Orhei, str. V. Mahu, 160.

Funcţia vacantă – director al Instituţiei Publice de Educaţie Timpurie nr.5 din municipiul Orhei,

            Condiţiile de participare  la concurs:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • studii superioare universitare;
  • cel puţin 3 ani vechime în activitate didactică;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarului nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • cunoaşte limba română;
  • este apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
  • lipsa antecedentelor penale;

 

            Candidaţii pentru ocuparea funcţiei vacante de director al Instituţiei Publice de Educaţie Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, depun personal sau prin reprezentant la Centrul de Informare şi Prestare Servicii (CIPS) al Primăriei Orhei, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice de la ziua publicării anunţului, dosarul de concurs, care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educaţiei; 
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actului/actelor de studii;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educaţiei; 
  • certificatul medical, care  atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic şi neuropsihic, pentru exercitarea funcţiei;
  • cazierul judiciar sau declaraţia pe proprie răspundere;

 

            Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, etc.

            La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse cu numerotarea fiecărei file. Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoţite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfăşurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia de neadmitere la concurs. În cazul depunerii dosarului de către candidat sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

            Data limită de depunere a actelor este  - 21.04.2018.

            Informaţiile suplimentare privind desfăşurarea concursului, numărul de copii în instituţie, bugetul în ultimii ani, starea infrastructurii existente şi proiectele în derulare  le puteţi obţine la telefoanele de contact: 235 22767, 235 32767, 23523543.

 

 



Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 15.10.2024   
EXTRAS din PROCESUL VERBAL nr. 5 din 14.10.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul percepere fiscală. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.10.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 25.10.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.10.2024   
Lista candidaților admiși la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.09.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 07.10.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.09.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 23.09.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 05.09.2024   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul perceperii fiscale. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.08.2024   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.08.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 25.08.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.07.2024   
Se inițiază procedurile de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.9 aprobată prin dispoziția nr.94 din 21.03.2022 "Cu privire la aprobarea fișelor de post ale angajaților din cadrul Primăriei municipiului Orhei". Data limită de depunere a actelor este – 08.08.2024 -. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.07.2024   
EXTRAS DIN PROCESUL-VERBAL nr.3 din 12.07.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.2. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa III și etapa IV, pentru data de 12.07.2024, ora 09:00, în incinta Liceului Teoretic "Onisifor Ghibu", etaj II. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 02.07.2024, ora 10:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.06.2024   
În baza pct.62 alin.(4) și pct.63 din Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015, având în vedere că după examinarea dosarelor, la concurs a fost admis doar un singur candidat — se modifică data–limită de depunere a documentelor, stabilindu-se o nouă dată pentru prezentarea dosarelor de participare la concurs – 28.06.2024 Citeşte mai mult...
Publicat: 14.05.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.04.2024   
nr.2 din 23.04.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiului Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 13.02.2024   
Proces verbal nr. 1 din 13.02.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 09.02.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Interviu pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Lista persoanelor admise la concursul pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 12.01.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției vacante de "mediator comunitar" care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, prin modificarea datei limită de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 31.01.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 184

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Miercuri, 23 octombrie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 64911   Total ieri: 3415   Total azi: 1859