Ro      Ru

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Informaţie
Publicat: 24.04.2018   

cu privire la condiţiile de desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist organizat în Primăria municipiului Orhei

Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist care va activa în domeniul planificării veniturilor în instituţie, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în  or. Orhei, str. V. Mahu, 160.

 

Funcţia publică vacantă – specialist ;

 

Conform fişei postului funcţia publică vacantă are următoarele sarcini de bază:

           

            1.Asigurarea elaborării proiectului bugetului municipal la compartimentul veniturilor şi monitorizarea executării planului la compartimentul veniturilor, elaborarea propunerilor referitor la cotele de impozitare a bunurilor imobiliare şi impozitului funciar;

            2.Întocmirea rapoartelor trimestriale şi anuale privind executarea bugetului municipiului la capitolul venituri şi asigurarea efectuării acţiunilor respective privind desfăşurarea executării bugetului la capitolul venituri, inclusiv a rectificărilor necesare;

            3.Asigurarea ţinerii evidenţei obligaţiunilor  inclusiv a restanţelor agenţilor economici şi a încasării taxelor locale în buget,  asigurarea colectării obligaţiunilor fiscale şi ţinerea evidenţei angajamentelor şi plăţilor efectuate conform contractelor de vânzare – cumpărare a terenurilor proprietate publică a municipiului, inclusiv a terenurilor aferente construcţiilor private şi a impozitului privat de la contractele menţionate,

            4. Operarea datelor şi gestionarea bazei de date  cu privire la subiectul şi obiectul impunerii fiscale a agenţilor economici, ţinerea registrelor de evidenţă cu sumele achitate de agenţii economici şi efectuarea calculului preventiv al agenţilor economici la bugetul municipal, ţinerea evidenţei achitării plăţii contractelor de locaţiune funciară a terenurilor proprietate publică a municipiului, repartizarea borderourilor de calcul a plăţii anuale pentru locaţiunea funciară a terenurilor proprietate publică a municipiului,

 

Condiţiile de participare  la concurs:

Condiţii de bază -

·         deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;

·         posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;

·         neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;

·         lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;

·         neprivarea dreptului de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice -

·         studii superioare  în domeniu

·         experienţă în muncă în domeniu – 2-5 ani

 

Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:

·         formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);

·         copia buletinului de identitate;

·         copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;

·         copia carnetului de muncă;

·         certificatul medical;

·         cazierul judiciar.

 

            Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei publice vacante, depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.

            Data limită de depunere a actelor este  -  30.05.2018.

 

            Concursul include proba scrisă şi interviul.

            Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu, se anexează.

            Informaţiile suplimentare  le puteţi obţine  la telefoanele:  235 32767; 235 22767.

 

 

 

BIBLIOGRAFIE

 

·         Codul Fiscal al Republicii Moldova;

·         Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;

·         Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;

·         Legea privind finanţele publice locale nr.397 din 16.10.2003;

·         Legea privind finanţele publice şi responsabilităţile bugetar-fiscale nr.181 din 25.07.2014;

·         Legea cu privire la proprietatea publică a unităţilor administrativ teritoriale,  nr.523 din 16.07.1999; 

·         Legea privind preţul normativ şi modul de vânzare – cumpărare  a pământului nr.1308-XII din 25.07.1997;

·         Legea cu privire la accesul la informare, nr.982-XIV din 11.05.2008;

·         Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;

·         Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007;

·         Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;

·         Ordinul Ministerului Finanţelor privind aprobarea Regulamentului privind modul de elaborare, monitorizare şi raportare a bugetelor pe programe nr.187 din 24.12.2013;

 

Secretar al

Comisiei de concurs



Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 29.11.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 20.12.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 14.11.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 30.11.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 04.11.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.6 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 28.10.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 13.11.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 15.10.2024   
EXTRAS din PROCESUL VERBAL nr. 5 din 14.10.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul percepere fiscală. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.10.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 25.10.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.10.2024   
Lista candidaților admiși la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.09.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 07.10.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.09.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 23.09.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 05.09.2024   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul perceperii fiscale. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.08.2024   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.08.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 25.08.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.07.2024   
Se inițiază procedurile de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.9 aprobată prin dispoziția nr.94 din 21.03.2022 "Cu privire la aprobarea fișelor de post ale angajaților din cadrul Primăriei municipiului Orhei". Data limită de depunere a actelor este – 08.08.2024 -. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.07.2024   
EXTRAS DIN PROCESUL-VERBAL nr.3 din 12.07.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.2. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa III și etapa IV, pentru data de 12.07.2024, ora 09:00, în incinta Liceului Teoretic "Onisifor Ghibu", etaj II. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 02.07.2024, ora 10:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.06.2024   
În baza pct.62 alin.(4) și pct.63 din Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015, având în vedere că după examinarea dosarelor, la concurs a fost admis doar un singur candidat — se modifică data–limită de depunere a documentelor, stabilindu-se o nouă dată pentru prezentarea dosarelor de participare la concurs – 28.06.2024 Citeşte mai mult...
Publicat: 14.05.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.04.2024   
nr.2 din 23.04.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiului Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 13.02.2024   
Proces verbal nr. 1 din 13.02.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 188

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Joi, 12 decembrie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 65287   Total ieri: 3898   Total azi: 2235