cu privire la condiţiile de desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist organizat în Primăria municipiului Orhei
Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist care va activa în domeniul planificării veniturilor în instituţie, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în or. Orhei, str. V. Mahu, 160.
Funcţia publică vacantă – specialist ;
Conform fişei postului funcţia publică vacantă are următoarele sarcini de bază:
1.Asigurarea elaborării proiectului bugetului municipal la compartimentul veniturilor şi monitorizarea executării planului la compartimentul veniturilor, elaborarea propunerilor referitor la cotele de impozitare a bunurilor imobiliare şi impozitului funciar;
2.Întocmirea rapoartelor trimestriale şi anuale privind executarea bugetului municipiului la capitolul venituri şi asigurarea efectuării acţiunilor respective privind desfăşurarea executării bugetului la capitolul venituri, inclusiv a rectificărilor necesare;
3.Asigurarea ţinerii evidenţei obligaţiunilor inclusiv a restanţelor agenţilor economici şi a încasării taxelor locale în buget, asigurarea colectării obligaţiunilor fiscale şi ţinerea evidenţei angajamentelor şi plăţilor efectuate conform contractelor de vânzare – cumpărare a terenurilor proprietate publică a municipiului, inclusiv a terenurilor aferente construcţiilor private şi a impozitului privat de la contractele menţionate,
4. Operarea datelor şi gestionarea bazei de date cu privire la subiectul şi obiectul impunerii fiscale a agenţilor economici, ţinerea registrelor de evidenţă cu sumele achitate de agenţii economici şi efectuarea calculului preventiv al agenţilor economici la bugetul municipal, ţinerea evidenţei achitării plăţii contractelor de locaţiune funciară a terenurilor proprietate publică a municipiului, repartizarea borderourilor de calcul a plăţii anuale pentru locaţiunea funciară a terenurilor proprietate publică a municipiului,
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
· deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
· posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
· neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
· lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
· neprivarea dreptului de a ocupa funcţii publice.
Condiţii specifice -
· studii superioare în domeniu
· experienţă în muncă în domeniu – 2-5 ani
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
· formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
· copia buletinului de identitate;
· copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
· copia carnetului de muncă;
· certificatul medical;
· cazierul judiciar.
Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei publice vacante, depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.
Data limită de depunere a actelor este - 30.05.2018.
Concursul include proba scrisă şi interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu, se anexează.
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 235 32767; 235 22767.
BIBLIOGRAFIE
· Codul Fiscal al Republicii Moldova;
· Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
· Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
· Legea privind finanţele publice locale nr.397 din 16.10.2003;
· Legea privind finanţele publice şi responsabilităţile bugetar-fiscale nr.181 din 25.07.2014;
· Legea cu privire la proprietatea publică a unităţilor administrativ teritoriale, nr.523 din 16.07.1999;
· Legea privind preţul normativ şi modul de vânzare – cumpărare a pământului nr.1308-XII din 25.07.1997;
· Legea cu privire la accesul la informare, nr.982-XIV din 11.05.2008;
· Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
· Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007;
· Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
· Ordinul Ministerului Finanţelor privind aprobarea Regulamentului privind modul de elaborare, monitorizare şi raportare a bugetelor pe programe nr.187 din 24.12.2013;
Secretar al
Comisiei de concurs