Organizator al concursului repetat pentru suplinirea funcţiei de mediator comunitar este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în or. Orhei, str. V.Mahu, 160.
Funcţia la care se anunţă concurs – mediator comunitar
Mediatorul comunitar are următoarele funcţii de bază:
-
de identificare a beneficiarilor – constatarea numărului romilor vulnerabili din localitate şi evaluarea necesităţilor acestora;
-
de informare – asigurarea familiarizării beneficiarilor identificaţi cu privire la cadrul normativ în domeniile asistenţei sociale; educaţiei, ocrotirii sănătăţii, pieţii muncii etc. şi privind posibilităţile de a beneficia de serviciile existente în aceste domenii;
-
de coordonare – examinarea solicitărilor şi corelarea, cu administraţia publică locală de nivelul întâi, a activităţilor în vederea asigurării accesului beneficiarilor la serviciile existente în domeniile asistenţei sociale, educaţiei, ocrotirii sănătăţii, pieţii muncii etc.;
-
de comunicare – asigurarea cultivării încrederii reciproce şi facilitarea comunicării dintre beneficiari şi personalul administraţiei publice locale de nivelul întâi.
Condiţiile de suplinire a funcţiei:
-
la funcţie pot candida persoanele de etnie romă, care cunosc limba de stat
-
studii speciale sau cel puţin medii generale ;
-
experienţă în muncă - nu mai puţin de 1(un) ani în domeniu ca urmare a participării în proiecte/iniţiative desfăşurate în localităţile de romi;
-
studiile superioare şi cunoaşterea limbii romani constituie un avantaj
Candidaţii vor prezenta dosarul de participare la concursul repetat care conţine:
-
cererea de înscriere la concursul repetat adresată primarului municipiului Orhei
-
CV-ul (în limba de stat)
-
copia actului de identitate;
-
copia certificatului de naştere sau a unui alt document confirmativ care atestă apartenenţa la etnia romă;
-
copia certificatului /diplomei de absolvire a studiilor
-
copia carnetului de muncă;
-
certificatul medical de sănătate
-
cazierul judiciar;
-
recomandarea societăţii civile rome locale, a unei sau mai multor organizaţii neguvernamentale rome.
Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei vacante, depun dosarele personal la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concursul repetat se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.
Dosarul complet al candidaţilor va fi depus până la data de - _20.06.2018_ .
Dosarele incomplete sau depuse după expirarea datei-limită nu se vor examina.
Concursul repetat include proba scrisă şi interviul susţinut în faţa Comisiei în vederea testării aspectelor atribuţiilor funcţionale, stabilite în punctul 8 al Regulamentului - cadru cu privire la organizarea activităţii mediatorului comunitar, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr.557 din 17 iulie 2013.
Informaţii suplimentare puteţi obţine la telefoanele: 235 32767; 235 22767.