cu privire la condiţiile de desfăşurarea a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist care va activa în domeniul perceperii fiscale organizat în cadrul Primăriei Orhei
Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist care va activa în domeniul perceperii fiscale, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în or. Orhei, str. V. Mahu, 160.
Funcţia publică vacantă – specialist,
Conform fişei postului funcţia publică vacantă are următoarele sarcini de bază:
1. Asigurarea ţinerii evidenţei obligaţiilor fiscale inclusiv a restanţelor, asigurarea ţinerii integrale şi conforme a contribuabililor, încasării impozitelor în buget, asigurarea colectării impozitelor şi stingerii obligaţiilor fiscale;
2.Operarea datelor şi gestionarea bazei de date cu privire la subiectul şi obiectul impunerii pentru persoanele fizice, ţinerea evidenţei conturilor personale în registrul de evidenţă cu sumele calculate achitate, restante;
3.Transferarea la buget a sumelor încasate, ţinerea evidenţei încasării şi transferării mijloacelor băneşti şi repartizarea avizelor de plată;
4. Efectuarea calculului şi prezentarea dărilor de seamă privitor la achitarea impozitelor, popularizarea legislaţiei fiscale, examinarea cererilor şi reclamaţiilor contribuabililor
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
· deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
· posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
· neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
· lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
· neprivarea dreptului de a ocupa funcţii publice.
Condiţii specifice -
· studii superioare în domeniu
· experienţă în muncă – 2-5 ani
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
· formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
· copia buletinului de identitate;
· copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
· copia carnetului de muncă;
· certificatul medical;
· cazierul judiciar.
Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei publice vacante, depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.
Data limită de depunere a actelor este - ___30.08.2018_________ .
Concursul include proba scrisă şi interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu, se anexează.
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 235 32767; 235 22767.
BIBLIOGRAFIE
· Codul Fiscal nr.1163-XIII din 24.04.1997;
· Titlul VII „Taxele locale” al Codului Fiscal al Republicii Moldova cu modificările ulterioare;
· Legea nr.278-XVI din 14.12.2007 „Cu privire la tutun şi articolele din tutun”;
· Legea nr.231 din 23.09.2010 cu privire la comerţul interior;
· Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
· Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
· Legea cu privire la accesul la informare, nr.982-XIV din 11.05.2008;
· Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
Secretar al
Comisiei de concurs