Ro      Ru      En
Prima pagină  »  Funcții vacante
Funcții vacante
Informaţie
Publicat: 25.03.2019   

cu privire la condiţiile de desfăşurarea a concursului pentru ocuparea funcţiei vacante de director în Instituţia Publică de Educaţie Timpurie nr.2 din municipiul Orhei

Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de director în Instituţia Publică de Educaţie Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în  mun. Orhei, str. V. Mahu, 160.

Funcţia vacantă – director al Instituţiei Publice de Educaţie Timpurie nr.2 din municipiul Orhei,

            Condiţiile de participare  la concurs:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • studii superioare universitare;
  • cel puţin 3 ani vechime în activitate didactică;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarului nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • cunoaşte limba română;
  • este apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
  • lipsa antecedentelor penale;

                                                                                                  

            Candidaţii pentru ocuparea funcţiei vacante de director al Instituţiei Publice de Educaţie Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, depun personal sau prin reprezentant la Centrul de Informare şi Prestare Servicii (CIPS) al Primăriei Orhei, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice de la ziua publicării anunţului, dosarul de concurs, care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educaţiei; 
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actului/actelor de studii;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educaţiei; 
  • certificatul medical, care  atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic şi neuropsihic, pentru exercitarea funcţiei;
  • cazierul judiciar sau declaraţia pe proprie răspundere;

 

            Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/ copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, etc.

            La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse cu numerotarea fiecărei file. Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoţite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfăşurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia de neadmitere la concurs. În cazul depunerii dosarului de către candidat sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

            Data limită de depunere a actelor este  -  __22.04.2019______  .

            Informaţiile suplimentare privind desfăşurarea concursului, numărul de copii în instituţie, bugetul în ultimii ani, starea infrastructurii existente şi proiectele în derulare  le puteţi obţine la telefoanele de contact: 235 22767, 235 32767, 23523543.

 



Alte Funcții vacante

Publicat: 09.08.2022   
PROCES VERBAL nr. 5 din 09.08.2022 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de specialist principal, care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul protecția drepturilor copilului Citeşte mai mult...
Publicat: 05.08.2022   
Proces verbal nr.1 din 04.08.2022 al ședinței Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de conducere vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul Protecția drepturilor copilului. Citeşte mai mult...
Publicat: 25.07.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul protecției drepturilor copilului, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 03.08.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.07.2022   
Proces verbal nr.5 din 08.07.2022 al ședinței Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de conducere vacante de secretar al Consiliului municipal Orhei care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.07.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul protecției drepturilor copilului. Citeşte mai mult...
Publicat: 30.06.2022   
Proces verbal nr.2 din 30.06.2022 al ședinței Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de conducere de secretar al Consiliului municipal Orhei care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.06.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de conducere "secretar al Consiliului municipal Orhei". Citeşte mai mult...
Publicat: 29.04.2022   
Decizia nr.6 din 27.04.2022 „Cu privire la desfășurarea interviului” Citeşte mai mult...
Publicat: 21.04.2022   
Concursul pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Întreprinderii Municipale Pentru Achiziții, Comerț și Piețe Citeşte mai mult...
Publicat: 15.04.2022   
Proces verbal nr.7 din 14.04.2022 al ședinței Comisiei de Concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.04.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de conducere "secretar al Consiliului municipal Orhei". Citeşte mai mult...
Publicat: 08.04.2022   
Proces verbal nr.3 din 08.04.2022 al ședinței Comisiei de Concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul achiziții publice Citeşte mai mult...
Publicat: 18.03.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 28.03.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 02.03.2022   
Proces verbal nr.5 din 25.02.2022 al ședinței Comisiei de Concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul percepere fiscală Citeşte mai mult...
Publicat: 28.02.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 18.02.2022   
al ședinței Comisiei de Concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul percepere fiscală Citeşte mai mult...
Publicat: 03.02.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 16.02.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 03.02.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 16.02.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 03.01.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 03.01.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul perceperii fiscale. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 137

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Luni, 15 august 2022
© 2022 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 63678   Total ieri: 696   Total azi: 626