Ro      Ru      En

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Anunț
Publicat: 26.01.2021   

Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei de Director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.1 din municipiul Orhei

 

Informație

cu privire la condițiile de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de  Director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.1 din municipiul Orhei

 

Organizator al concursului pentru ocuparea funcției de Director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.1 din municipiul Orhei,  este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în municipiul Orhei, str.Vasile Mahu, 160.

 

Funcția pentru care se organizează concursul - Director al Instituției Publice de Educație Timpurie nr.1 din municipiul Orhei.

  

Condițiile de participare la concurs:

  • deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • studii superioare universitare;
  • cel puțin 3 ani vechime în activitate didactică;
  • cunoaște limba română;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
  • lipsa antecedentelor penale;
  • nu a fost concediat în ultimii 5 ani pe baza art.86, alin.(1), lit.1) și n) din Codul Muncii;

 

Candidații pentru ocuparea funcției de director al Instituției Publice de Educație Timpurie nr.1 din municipiul Orhei depun actele personal sau prin reprezentant la Centrul de Informare și Prestări Servicii (CIPS) al Primăriei Orhei,  prin poștă sau prin e-mail, în termen de 3 zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs, care cuprinde următoarele acte obligatorii:

 

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea  și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actelor de studii;
  • copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea și  desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • certificatul medical, care atestă faptul că persoana este din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul  narcolog) apt, pentru exercitarea funcției;
  • cazierul juridic sau declarația pe proprie răspundere;

 

Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/ copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico- didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, etc.

 

La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse cu numerotarea fiecărei file. Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoţite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfăşurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia de neadmitere la concurs. În cazul depunerii dosarului de către candidat sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

 

Data limită de depunere a actelor este -        01.03.2021      .

 

Informaţiile suplimentare privind-desfăşurarea concursului, numărul de copii în instituţie, bugetul în ultimii ani, starea infrastructurii existente şi proiectele în derulare le puteţi obţine la telefoanele de contact: 235 22767, 235 32767, 23523543.

 

Concursul pentru ocuparea funcției de  Director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.1 din municipiul Orhei se va desfășura pe data de 16.03.2021, la orele 15:00, etajul doi, sala de ședințe din incinta Primăriei municipiului Orhei.

 

 

Documente ataşate
pdf, 716 KB
pdf, 2 MB


Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 13.02.2024   
Proces verbal nr. 1 din 13.02.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 09.02.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Interviu pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 08.02.2024   
Lista persoanelor admise la concursul pentru ocuparea funcției vacante de mediator comunitar Citeşte mai mult...
Publicat: 12.01.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției vacante de "mediator comunitar" care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, prin modificarea datei limită de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 31.01.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 29.12.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...
Publicat: 05.12.2023   
nr.2 din 05.12.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.8 Citeşte mai mult...
Publicat: 16.11.2023   
nr.2 din 15.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.5 Citeşte mai mult...
Publicat: 02.11.2023   
nr. 5 din 01.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) Citeşte mai mult...
Publicat: 31.10.2023   
Concursul pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în domeniul arhitectură Citeşte mai mult...
Publicat: 20.10.2023   
Proces verbal nr. 1 din 20.10.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.10.2023   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 12.10.2023, ora 11:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 25.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul arhitectură. Citeşte mai mult...
Publicat: 14.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.8 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.09.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 29.09.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 31.07.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 30.08.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 26.06.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 28.07.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 23.05.2023   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 30.01.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul asistență juridică, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 03.02.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 04.01.2023   
Proces verbal nr. 5 din 04.01.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal (evidență contabilă) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 169

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Vineri, 29 martie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 65137   Total ieri: 1765   Total azi: 2085