Ro      Ru

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Anunț
Publicat: 12.05.2021   

Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei de director în Instituția Publică de Învățământ Extrașcolar Școala de Muzică din municipiul Orhei.

 

Informație

cu privire la condițiile de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de  Director în Instituția Publică de Învățământ Extrașcolar Școala de Muzică din municipiul Orhei

 

Organizator al concursului pentru ocuparea funcției de Director  în Instituția Publică de Învățământ Extrașcolar Școala de Muzică din municipiul Orhei,  este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în municipiul Orhei, str.Vasile Mahu, 160.

Funcția pentru care se organizează concursul - Director al Instituției Publice de Învățământ Extrașcolar Școala de Muzică din municipiul Orhei  

Condițiile de participare la concurs:

  • deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • studii superioare universitare;
  • cel puțin 3 ani vechime în activitate didactică;
  • cunoaște limba română;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
  • lipsa antecedentelor penale;
  • nu a fost concediat în ultimii 5 ani pe baza art.86, alin.(1), lit.1) și n) din Codul Muncii;

Candidații pentru ocuparea funcției de director al Instituției Publice de Învățământ Extrașcolar Școala de Muzică din municipiul Orhei, depun actele personal sau prin reprezentant la Centrul de Informare și Prestări Servicii (CIPS) al Primăriei Orhei,  prin poștă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs, care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea  și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actelor de studii;
  • copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea și  desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • certificatul medical, care atestă faptul că persoana este din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul  narcolog) apt, pentru exercitarea funcției;
  • cazierul juridic sau declarația pe proprie răspundere;

Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, conform cerințelor  Regulamentului cu privire la organizarea și  desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației, cu modificările ulterioare.

La depunerea cererii de participare la concurs candidații vor respecta condițiile de participare stabilite în Regulamentul cu privire la organizarea și  desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației, cu modificările ulterioare.

Data limită de depunere a actelor este -        14.06.2021 .

Informaţiile suplimentare privind-desfăşurarea concursului, numărul de copii în instituţie, bugetul în ultimii ani, starea infrastructurii existente şi proiectele în derulare le puteţi obţine la telefoanele de contact: 235 22767, 235 32767, 23523543.

 

Documente ataşate
pdf, 2 MB


Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 29.11.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 20.12.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 14.11.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 30.11.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 04.11.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.6 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 28.10.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 13.11.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 15.10.2024   
EXTRAS din PROCESUL VERBAL nr. 5 din 14.10.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de specialist principal care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei în domeniul percepere fiscală. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.10.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 25.10.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.10.2024   
Lista candidaților admiși la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.09.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 07.10.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.09.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 23.09.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 05.09.2024   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul perceperii fiscale. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.08.2024   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice. Citeşte mai mult...
Publicat: 13.08.2024   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de ”specialist principal” care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei, în domeniul percepere fiscală, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 25.08.2024, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 16.07.2024   
Se inițiază procedurile de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.9 aprobată prin dispoziția nr.94 din 21.03.2022 "Cu privire la aprobarea fișelor de post ale angajaților din cadrul Primăriei municipiului Orhei". Data limită de depunere a actelor este – 08.08.2024 -. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.07.2024   
EXTRAS DIN PROCESUL-VERBAL nr.3 din 12.07.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.2. Citeşte mai mult...
Publicat: 11.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa III și etapa IV, pentru data de 12.07.2024, ora 09:00, în incinta Liceului Teoretic "Onisifor Ghibu", etaj II. Citeşte mai mult...
Publicat: 01.07.2024   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 02.07.2024, ora 10:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 20.06.2024   
În baza pct.62 alin.(4) și pct.63 din Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015, având în vedere că după examinarea dosarelor, la concurs a fost admis doar un singur candidat — se modifică data–limită de depunere a documentelor, stabilindu-se o nouă dată pentru prezentarea dosarelor de participare la concurs – 28.06.2024 Citeşte mai mult...
Publicat: 14.05.2024   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.04.2024   
nr.2 din 23.04.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.4 din municipiului Orhei Citeşte mai mult...
Publicat: 13.02.2024   
Proces verbal nr. 1 din 13.02.2024 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de mediator comunitar. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 188

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Luni, 09 decembrie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 63998   Total ieri: 1930   Total azi: 946