Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul achiziții publice.
Informație
cu privire la condițiile de desfășurare a concursului în cadrul Primăriei municipiului Orhei pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal
care va activa în domeniul achiziții publice și va exercita sarcinile stabilite în
Fișa de post nr.07.
Organizator al concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal care va activa în domeniul achiziții publice și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.07, este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în municipiul Orhei, str.Vasile Mahu, 160.
Funcția vacantă – specialist principal,
Conform fișei postului nr.07 funcția publică temporar vacantă are următoarele sarcini de bază:
1. Elaborarea planurilor anuale și trimestriale de efectuare a achizițiilor publice, cu crearea grupurilor de lucru responsabile pentru realizarea achizițiilor publice și a procedurilor stabilite;
2. Elaborarea documentației de licitație și a altor documente aplicabile în cadrul achizițiilor publice cu implementarea procedurilor de achiziționare a bunurilor, executare a lucrărilor, prestare a serviciilor în baza principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice, cu asigurarea transparenței și publicarea procedurilor respective;
3. Întocmirea informațiilor, rapoartelor și dărilor de seamă privind rezultatul procedurilor de achiziții publice cu prezentarea lor în modul stabilit conform competențelor inclusiv a informației privind încheierea și executarea contractelor de achiziții publice;
4. Ținerea evidenței tuturor documentelor întocmite și aplicate în cadrul procedurilor de achiziții publice cu întocmirea registrelor respective și transmiterea lor ulterioară spre arhivare în modul stabilit;
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază :
Condiții specifice :
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
1. formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
2. copia actului de identitate;
3. copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
4. copia autentificată a carnetului de muncă;
5. certificatul medical;
6. cazierul judiciar;
7. cuprinsul dosarului.
Modalitatea de depunere a actelor: candidații pentru ocuparea funcției publice temporar vacante depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poștă. Actele pot fi depuse în original sau prin e-mail, în format PDF sau JPG, la adresele indicate în anunț. În cazul expedierii actelor în format electronic, deponentul este obligat să prezinte originalele acestora la prima probă a concursului. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.
Data limită de depunere a actelor este – 04.11.2021 -
Concursul include proba scrisă și interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative și a altor surse de informare relevante funcției vacante, se anexează.
Informațiile suplimentare le puteți obține la telefoanele 0 235 20378, 0 235 22767.
BIBLIOGRAFIE